godnatt ♥

Blev lite jobbigt nu med planerna om imorgon, Kommer nog inte att träffa alla vännerna. Jag som saknar er!

nu blir det sägen sen får vi se hur det blir imorgon kanske stannar hemma..

sov gött!


har man tråkigt så har man.

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 9:an
Vad hade du för hårfärg - samma som nu?
Hur lång var du - 1,63 cm
vem var du kär i - tror inte jag var kär i ngn
Hade du nån Pojk/flickvän - ne
Vad brukade du göra på fritiden - vännerna, dans, osv
Vilka umgicks du med - de jag umgås med nu + någon till
Var allt Bättre då - kanske eller nej de är bra som det är nu.
Skulle du vilja gå tibx dit - ja ibland.
Har du förändrats - lite kanske.

Nu:
Vilken klass går du i -
bf09
Vad har du för hårfärg - blond och en feeeet utväxt :(
Hur lång är du? - 1,63 cm
Vem är du kär i -
Har du nån Pojk/flickvän - ne
Vad brukar du göra på fritiden - vännerna, träna, blogga? musik, film osv
Vilka umgås du med - de jag är med mest är emma, felicia frida, johanna
Hur ser du ut - usch det vet du nog redan!

Har du:
Kysst någon -
ja
sovit brevid någon med samma kön - ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - nej inte så
Ljugit för en bra vän - hoppas inte de?
Svikit någon - tyvärr har jag nog det.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
emma
Kramade du senast -frida?
sov du hos senast - frida
Vill du vara just nu - ?
Ringde dig senast - mamma

Vad:
Drack du senast -
vatten
Köpte du senast -kläder
Gjorde du igår - sov och film
ska du göra imorn - skolan träna träffa farmor och fest ?
Vill du göra just nu- träffa vännerna
Åt du senast - macka
Är närmast dig som är rosa - mitt täcke

Kärlek :
Du är kär nu -
ne
Du har sårat nån så den började gråta -vet int
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
nej
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja.
Jag har smugut ut utan lov - nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - 1 gång kanske
Jag har en hemlighet som ingen vet om -
Jag har fuskat i ett spel - ja
jag har struntat i ett prov - ja men jag har ändå varit tvungen att göra det senare ?

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
nej
Jag har druckit alkohol - ja
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
mmh :(
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej inte nyligen

my day

min dag har spenderats i sängen med film. tråk jag vet! Men nu känner jag mig mycket bättre så imorgon blir det skolan, träning och sen bilr det nog till sjukhuset och hälsa på farmor♥. Känns skönt att veta att allt gick bra.
Sen får vi se vad som händer på kvällen.

kollat film idag

Idag när jag inte har sovit har jag kollat på film. Bla.


- Benjamin Button
-new york minute


Benjamin Button har jag aldrig sett innan den tycker jag att ni ska se ifall ni inte sett den tidigare. Sen kände jag för att se new york minute just för att det var länge sedan jag såg den. Har ni några bra filmtips?

Jag har också kollat på dagens avsnitt av Andra Avenyn, det är jätte spännande! synd att det bara är ett fåtal avsnitt kvar.

för min del blir det nog att vara hemma från skolan imorgon med :/ tråkigt men värt så att jag blir frisk nån gång!


sjuk

Hemma från skolan idag känner mig inte så jätte bra, vaknade inatt och var helt varm/kallsvettig. Men än om jag är sjuk måste jag plugga på mitt prov, kan ingenting.

men usch!

hade redovisnig idag då det gick hyfsatbra, förutom när jag tappade bort mig och skulle kolla min lilla fusklapp i handen hahaha. Jaja men sen skulle vi se oss själva på film...usch säger jag!!!.... ;( 

Idag skulle jag tränat men frida ringde så jag träffade henne ist. Från början var det tänkt att hon och jag skulle simma men det blev ett litet missförstånd där ja. 

Längtar till helgen då man slipper skolan! & proven för denna veckan är över - gitt de. 

/ida   

Min header är lite fel!

Kom nyss på att min header inte stämmer längre haha! bytte ju namn på bloggen, ska dock fixa en ny snart.

Nu har jag pluggat lite tills imorgon då jag & en i klassen ska redovisa vårt arbete i kommunikation "vett och etikett" vår lärare ska filma oss sen ska vi kolla på det och se hur duktiga vi var...haha eller inte ;)



Godnatt folket ♥


be like that - 3 doors down

Idag blev det ingen bra start på dagen. Jag körde moped till busshållsplatsen, kutade ner för backen & missade bussen! jaja då var det ju bara att köra in till skolan tänkte jag, kom sedan på att det går en till buss. Körde till den andra busshålsplatsen och sprang som fan upp för backen. Där ser jag den bussen köra förbi med! ;( 37 min på mopeden en tidig morgon i några få plusgrader= inget vidare.

Skolan slutade iallafall med utvecklingssamtal & det gick bra.

Skulle spelat fotboll med frida i dag i skogen men jag han inte hem till 6. Får bli nästa gång frida :D

Föresten är det någon som är sugen på att simma med mig imorgon efter skolan? ring eller messa då:)

pöss


take you sweet time - Jesse MacCartney

mysigkväll igår än om vi inte gjorde så mycket kan det vara skönt att bara va ibland. Sen vill jag bara säga att detta var inte planerat jag bara hängde på johanna och frida typ. om någon undrar varför vi inte var alla 5.




Hjälpt pappa med att möblera om hos farmor idag. Hoppas att allt går bra imorgon med dig ♥








Grillning & film ikv

Precis varit ute på en promenix & Nu åker jag hem till frida för att spendera kvällen med henne och johanna. 



 


me in the wood.
Ursäkta bilden!


har tråkigt.

Skulle träffat amanda ikväll men så blev det inte. Alla mina tjejer är på balder, felicia iväg och emma hos jonte. Så vad f*n ska jag hitta på ikväll!? in till stan ,men vill ju inte köra in själv ;( blir väl en tråkkväll framför tv.....


Någon som har ett rum att låna för en vecka?

Hela veckan har varit jobbig och gått sakta! jag orkar snart inte med detta mer...fuckfuckfuck.
orkar inte vara hemma mer heller, det är jobbigt! ex. ****står utanför mitt rum och skriker att jag ska hjälpa ***med läxorna & att ***har sagt att jag ska det. Jag själv vet att jag *** inte alls har sagt detta + att jag inte orka med*** för ***är så jobbig just nu kommit in i någon ålder? ***Bryter upp min dörr och tjatar jag vill inte! då låser *** utifrån så jag kommer inte ut....blir man trött eller 

------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------
-----------------------

Idag på idrotten skulle vi ta pulsen så jag gick i rask takt ca. 50 min + gym efter skolan. Det ända roliga idag var på bilden, där finns iallafall en som kan muntra upp en tack för det :)

Pratat i tel i 1,15h nu med frida, tackförattduärdu ♥

duschen & plugg nu.
------------------------------
Förlåt för att min blogg är så tråkig*




Onsdag..

Ja vet..jag har inte bloggat på hela veckan som gått men jag har inte haft tid eller så har jag inte orkat. Jag somnade nästan på bussen idag! tur att jag vaknade innan jag skulle gå av.

Redovisningen jag hade i måndags gick väl sådär.. ledarskapet gick mycket bättre.

Idag:
-tandläkaren
-Skolan
-bussen hem + gick hem från bussplatsen ca. 3,5 km
-datorn
-gjort mat till lillebror & kusin 
-studsmattan

- & nu fick jag mig ett jätte skratt när lillasyster fick städa upp efter att Tessi kissat på hennes kläder i hennes rum hahahahaaa asg :D såååååån tur att det inte var mitt rum! ;) 

ikväll blir det till att kolla på andra avenyn , typ bara 2 avsnitt kvar nu Synd!


 


Plugga inför morgondagen!

Nu ska jag börja plugga inför morgondagen då vi ska ha redovisning för klassen, kommer att gå bra.... visst!?
Ska även planera för våra lekar som vi också ska ha i pedagogiskt ledarskap, fixa lite mjölkpaket eller flaskor.

sen duschen och sängen

Pöss godnatt ♥

SecondTunez




sketa nice kväll igår!

Balders igår var jätte skoj, tack för kvällen alla. Det blev inte så många bilder, emma är inte med på någon..men ska se om jag kan fixa några till sen för jag tror att dennis och jonte har några.


eehm....de blev visst väldigt suddiga..

FridaJohanna & FeliciaDennis Jonte Jag Felicia

vafan har hänt med min design!!!??

Den fanns där igår men nu är den helt väck headern och allting! ?

Har detta hänt er med? eller någon som vet om man kan få tillbaka den utan att göra om allt igen?

Balders nu!


Haha mongo bild men vi är feeeeettt PEEEPPPP!!!  
Frida till vänster www.fridaajohaansson.blogg.se

RSS 2.0