tillbaka till skolan

Jag har fått tid för halkan! :D så i april har man förhoppningsvis körkort! =D
Lovet är slut...Skolan börjar imorgon och jag känner mig redan stressad. Frågan jag ställer mig ofta, frågan jag inte får bort. Allt med min utbildning känns fel fel o fel. Vill verkligen inte tillbaka, 2 veckor inne i skolan nu och sedan ut på praktik i 6 långa veckor ..
Mitt lov har varit bra iaf (: Saknar dock en kväll med tjejerna.
Lördag- var med älsk
Söndag-måndag- Filmmaraton med felicia - var med älsk på kvällen.
Tisdag- Var hemma hos frida och vi åkte bla. skridskor ;)
Onsdag- övningskörde, stan med mamma, kollade hockey med Älskling o hans kusin på kvällen :)
Torsdag- övningskörde, badade på kaskad med ebba, emma o felicia, myskväll o övernattning hos felicia.
Fredag- Letade efter hästen som sprungit iväg, trillade med mopeden, städade osv, älskling kom hit på kvällen.
Lördag- hemma hela dagen kollade alla avsnitten på bb, älskling kom på kvällen o det blev en filmkväll.
Söndag- sov jätte länge, o nu ikv blir det plugg (om jag orkar) ;P
Som ni ser har min vecka varit smoooockad, så undra om man orkar med denna vecka i skolan nu ;d Hoppas det!
(Jag vet att mina inlägg inte har varit så possitiva men jag ser tydligen det negativa mer än det possitiva ju nu..hahaaa..Ska fesöka ändra på det (: !
Nu ska jag laga lite mat, puss!
btw
Jag har fått tid för halkan! :D så i april har man förhoppningsvis körkort!!! ; D

äntligen ledig 1 vecka! =)

Sportlov kan vara det bästa som finns! Vila upp sig och bara göra vad man känner för = underbart ;) Älskling var här igår fick chokladhjärtan av honom som jag skulle fått i måndes, men kunde inte träffa honom då så fick det nu ist, så gulligt av honom ♥
Snart kommer min andra älskling hit = felicia olsson bässta vän! ;D Vi ska ha filmmaraton så det blir att kolla på film ända till imorgon, hehe få se hur länge vi orkar vara uppe :P Det blir iaf harry potter filmerna :)
Hörs när jag har tid o känner för det (: Puss!

alla ♥-DAG

Alla ♥-dag, dagen då man tänker extra mycket på de människorna man älskar och dom som betyder extra mycket för en. Dagen med stort K (kärlek) Jag kommer inte tillbringa kvällen med älskling med hade gärna velat (: men måste plugga svenska/antiken, inte lika kul det men ett måste. Har varit hemma från skolan idag också, men har inte öppnat boken ännu så får sätta mig med den ikv.
Jag har haft en rolig helg som har bestått av:
  • Fredag: Bowling med vänner o älskling, hem till Dennis en stund  o så sov jag över hos bästavän.
  • Lördag: Vaknade hos bästavän. Vi hade mys i det fina vädret gick till ire natur och grillade. Åkte hem en stund och sedan åkte jag till älskling, challe o jessica kom en stund och så kollade vi på film, jag stanade hos k till söndag.
  • Söndag: Var hos älskling, kom hem och sedan åkte vi till mormor & morfar hela familjen.
Kärlek är något fint och som man verkligen behöver. Jag är glad att jag har världens finast vänner och en underbar pojkvän, glad alla hjärtans dag alla ♥♥♥

RSS 2.0