solen är framme och sommaren är kommen

Det är så härligt nu, vädret är på topp. Idag har jag tagit mitt första dopp för i år :) gittde! var bara lite kallt. Jag ligger ute i solen och lyssnar  på spellistan på spotify som felicia har gjort = massor av härliga sommarlåta (Y

Det kan inte bli bättre just nu

-Nu blir det mat som mamma har lagat : )

Vet ni vad som är gott en varm sommarkväll?

Rabarberkräm!!! (Y

vet att jag skulle ha ploggpaus men...

Det var jättepinsamt!!, jag och elof (min lillebror) var i köket och så ringer det på dörren (värken mamma eller pappa är hemma) så kollar elof ut och så säger han att det är den rallygrejs mannen. och jag bara " öppna dörren då" men nej då sätter han sig ner på golvet och bara "nej" haha jag kunde ju inte öppna för jag hade pyamas på mig!!! så jag sätter mig med ner på golvet och börjar krypa! HAHAHA rallymannen gick sen . MEN tror fan att han såg oss, eller hörde. PINSAMT!

RSS 2.0