sådan "pluggis" jag är...

Hehe ja nu sitter jag här med bara 1/5 skrivet engelska arbete, som dessutom ska in imorgon.... skärpningIDAskärpning! 

Men det var faktiskt så att Word hänge sig i skolan så det jag redan hade skrivit försvann. Nu har jag börjat skriva om det, dock hittar jag inte alls mycket fakta. Det jag ska skriva om är "English School"  eller "Schools in England" Ja engelsa är jag inte heller bra på..............

Ska skriva färdigt detta nu o sedan sova :) IMORGON får jag lite sovmorgon sen går jag i skolan till halv  4, efter skolan ska jag få träffa min efterlänktade Frida.

Godnatt ♥

i skolan

Sitter och ha engelska, sjukt segt! Blev ju inte bättre av att Word hängde sig så ALLT mitt arbete försvann.......

idag

Dagen blev inte redigt som planerad men det blev sjukt bra ändå! Frida, Emma o Felicia kom till mig och så körde vi hem till min farmor genom skogen  o kollade på Rally. Det var ruoligt förutom att mer än hälften av bilarna/förarna var så fega, de brommsade in i kurvorna, ist för att gasa o visa att det var rally dem körde ;)



Fina tjejer, Frida, Felicia  & Emma





Jag känner mig fortfarande lite småsjuk, men kvällen har spenderats hemma hos mig med Frida, Felicia, Emma, Johanna & Jonathan. Vi pratade o så lekte vi lekar, hehe ;P Mamma bjöd också på världens godaste kladdkaka. NU ska jag krypa ner i sängen o drömma om dig! :) Natti

Säger som felicia

"NuNuNuNuNuNuNu vill jag flytta hemifrån  !" 







...Av olika anledningar


äcklig gubbe

Idag åkte jag taxi till busshålsplatsen. När jag suttit där en stund kommer det fram en gubbe som sätter sig jämte mig. Det första han göra är att börja berätta vart han kommer i från och om alla sina sjukdommar, att han hade ett batteri innanför huden, att han hade oppererat sig massor av gånger, att han brukade gå innan ist för att åka buss, var han hade bott innan, hur synd han tyckte det var att de har lagt ner alla sjukmotagningar som fanns innan, att han skulle amputera bort benet!! Jag satt med headsetet o ändå babblade han på, jag känner inte männskan o ändå sätter han sig och berätta hela sitt liv för mig. Förlåt men jag bryr mig ju inte om hans liv ;S Jag tyckte bara att han var jävligt obehaglig och äcklig.

Sen kommer min buss o utan att tänka på var jag sätter mig så satte jag mig såklart helt fel! Bakom mig har jag en tant och en farbror som lucktar som att de inte har duschat på flera månader!!! Farbrorn sitter och hosta o snorar utan att hålla för munnen så det känns som att det hamnar rakt i mitt hår.... Jag brukar inte vara kännslig mot saker o ting men idag var det så äckligt att jag fick sitta och hålla andan.

---------------------------------------------------------------------------------------

NU ska jag iallafall sova, imorgon ska jag ut och vandra med min klass (:

GODNATT

dagens facelook



Ibland är det bara så att man löjlar sig framför cam:en med bror!


---

-Det verkar bara vara Ord för dig...bara en massa snack, kanske vill men du snacka bara o lyfter inte ett finger för att göra ngt åt det


pappa säger...

Jag har fortfarande hosta o det är så sjukt jobbigt! hostmedicin hjälper inte...
Frågade nyss pappa om det är vanligt att man har hosta i hela två veckor och till svar får jag att man kan ha det i ett halvår om det är så. OMG................. ;(


loftet igår

Det var precis som det brukar vara, bara att ingen kunde hålla käften!!!! ..när man väl sov så man vaknade ju... ;D ni är alla lika störda på ert lilla söta sätt ♥


Bild tagen av Emmas blogg.


---------------------------------------------------------------------------------

Idag har dagen bestått av Plugg hemma o plugg på biblioteket med Lindita. Vi är iallafall snart färdiga nu! (:

ikväll kommer vara en mysig kväll

Hem till Emma & Johanna nu för att träffa tjejerna o Boysen. Vi ska ha myskväll på deras lofft å kolla på film o sånt.



En gammla bild från en mycket rolig kväll för 1-2 år sedan. Emil, Oskar & Calle


feeeeeeeeeest

Fest igår hemma hos Becky o det var Ruoligt! ;)

Tack för kvällen ♥

Innan festen hade jag o frida lite förfest hemma hos henne.



Fina Frida.



muppbild.


Mina föräldrar tycker inte att jag/mina syskon ska dricka alkohol förren vi är 18, om änns då. Idag hade jag o mamma värsta komvensationen för jag tror att man kommer festa o dricka mer när man blir 18 om man inte får göra det innan, när man typ är 16-17. O annars blir man värsta alkooo om man vill men inte får när man väl fyller 18. Vet inte hur jag ska förklara men ni fattar nog vad jag menar : )


heeeeeelg!

Slutade skolan klockan halv 4 idag, gymmade o sedan tog jag bussen till janneberg för att kolla när syster hopptränade. Hon var jätte duktig! Kommer ihåg när jag tränade mer våran lilla schettis men jag var ju rädd o inte alls lika bra! visst jag Kämpade men njjjja Alice är jätte duktig.
Ikv har felicia varit hos mig o vi har krängt godis, popckorn, ostbågar och choklad. Vi har kollat på idol snackat o masserat varandra. Så jädras skönt är det! Felicia sover här inatt o vi ska snart sovvvvvvvvvvva nu...



GODNATT


hittar inte..

min plånbok!!! Jag kan inte komma ihåg när jag hade den sist o jag vet inte om jag har tappat den eller om den ligger här hemma. Jag har typ panik! Måste leta igenom garderoben o sedan rummet o sen övervåningen... fanfanfan med alltså o jag som behöver mina pengar.

Jag hittade den o den låg i bilen (Y)

så söt är han!



Jonathan Garcès


måndag

Ny vecka! Den började med skola, dock inte i skolan utan min klass var på Sörgården och hade aktivitetsdag för de nya ettorna. Dagen började inte så bra då det ösregnade ute! dyngsur blev jag bara på att gå ner till platsen där vi skulle vara. Men som tur var fanns det en tillräckligt stor lokal så att vi kunde vara inomhus. Sista aktiviteten som var en tipsrunda kunde vi göra ute då det slutat att regna (:
Farmor hämtade mig, så kom hem tidigare.

----------------------------------------------------------


Nu ska jag plugga naturkunskap och ämnet handlar om BIN! :P

tjej fest

Gårdagen var Ruolig. Vi dunkade musik, dansade, åt, lekte o dunkade musik! :D
Surprise-en var att vi firade johanna, hennes födelsedag i efterskott ;)

IGÅR



Födelsedagsbarnet



Frida och Johanna


Vi lekte lite o frida var svenne banan, eller ja sean bannan...


Jag blev trött o somnade?...


men sen kom Jonte och Emil så då piggnade alla till...lite ilf...


Men Johanna hade redan däckat i stolen? medan vi andra kollade gamla videoklipp...


TACK FÖR KVÄLLEN TJEJER! ♥


När vi skulle köra hem så "vågade" inte frida köra hem själv så hon följde med mig hem och sov över :)

IDAG






muppbilder.


Fick Massage!



& Ikväll har jag och frida åkt skridsko med Johanna, Frida, Benne o Co. 

                                                            

                                     NI ÄR ALLA UNDERBARA! 
                                                    ♥




surprise




Jag är fortfarande sjuk...Men ikväll åker jag ändå o träffar tjejerna, vi ska vara hemma hos frida o ha Rouligt! (;


kusin vitamin ♥

I förgår var jag, mamma och lillebror och hälsade på fabror, Ina och lillkusinen. Det var flera veckor sedan jag såg kusin sist, nu hade han bilvit jätte stor eller ja större ilf, så söt är han (:


Man kan säga att jag har 9 kusiner och två av dem står mig väldigt nära, Emma & Johanna. Kännt er sedan man var en liten bebis och vi har lekt tsm och hitta på massa bus. Jag kommer specielt ihåg när ni bodde i M så skrev vi hemliga lappar och stoppade i en glass förpakning som såg ut som en skattkista, sedan stoppade vi den kistan i er snygga granners brevlåda, haha shitt vad kul det var. Sedan kommer jag ihåg hur elaka jag tyckte ni var när jag trillade med inlincen och ni bara stod och asg åt mig medan jag lipade. Alla gånger vi har sjungit och dansat, haft uppträdande för släkten på alla släktkalas. När vi var på Gotland tillsammans, haha kom ni ihåg de 3 pojkarna i simhallen? roligtroligt ;D och du och jag johanna som cyklade och badade. Vi har varit osams ilf jag o du emma men det har vi alltid tagit oss ur. Jag älskar er! ♥


du är saknad!

Daniel du är saknad! kan du inte bara ta o pallra dig ner hit nu ♥


Pinsamt pinsamt pinsamt!!!!

På fb stod det "du kommer att ha kul hela veckan" jo tjenare det har ju inte alls börjat bra. Genomförkyld och alldeles precis ville jag bara sjunka genom sängen. Det som hände var att jag gick in på mina anteckningar där jag hade lagt in en kompis nr. Jag skickar ett sms "du är saknad! <3" tillbaka får jag "fel nr." men jag var ju säker på att det var rätt nr så jag fortsätter ju att skriva till sisst så ringer denna personen till mig och jag svarar "hej vad gör du" haha sen visade det sig visst att det inte alls var den´personen jag trodde att det var utan en helt annan som bodde i stockholm! fyfan vad pinsamt alltså!! hehe.


surt att inte tv dosan inte funkar!

Jag som vill kolla på idol....nej då ska inte min trykare till tv funka. å jag kan inte byta kanal och det programmet som är på 6:an suger! Vi har en tv uppe också men där kan jag inte sitt för pappa sitter uppe i storarummet med sitt jaktlag. Btv nära att jag körde på ett vildsvin idag när jag övningskörde.


Meega hes.

Helgen har varit så himla bra, det började med fest och tältning i fredags, i lördags åkte jag hem till en på filmkväll med några tjejer i klassen och efter det körde jag bort till frida och emma som var på fest. Hela söndagen tillbringade jag med Frida Johansson ♥ hehe igentligen borde jag inte ta upp detta men vi åt alldeles för många muffins!

Nu ska jag och frida börja träna ilf & igår blev det vårt första pass, medelgympa! Kändes väldigt skönt efteråt. innan träningen kom frida och hämtade mig i skolan, sedan körde vi int till stan och delade på en kibbab utan sås :P

Idag kl. 12 blir det skolan, har sovmorgon men taxin kommer och hämta mig halv 11 så måste skynd mig upp ur sängen nu. Just nu känner jag att jag borde stanna hemma idag har världens hosta o är sjukt hes. Honung och te dirr nu. puss

RSS 2.0