vilken plattång?

             
babyliss ST95E
                                                                  babyliss ST88E




babyliss ST70E








Jag har beslutsångest!! Jag vet inte vilken av dessa plattänger jag ska välja. Jag har aldrig testat några av dem, någon som har någon eller testat dem o vet ifall de är bra?

- Move your feet

Nu ska jag åka och träna STEP UP !

btw idag i skolan skrattade jag så mycket att jag fick ont i magen (:




Pösshejs ♥

kärlek ?

 "Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det handlar om att finna den man vill vakna upp med. Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med. Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen är du bara någon... men för någon är ....du hela världen"


söndag

 Igår kollade jag och K på den nya beck filmen- levande begravd och sedan såg vi en skräckfilm, A nightmare on elm street. Båda filmerna är Se värdiga! (:


Idag har jag inte gjort ett skit, imorgon är det skola igen och nu ska jag sova ..
Godnatt! ♥


Rosor i snö

Så, vi fann varann

Vi är sagan som blev sann

Du och jag min vän

och stjärnan där på himmelen


Ta nu min hand och följ mitt spår

Min hemlighet du är ändå

Tänk att du fanns och finns hos mig

Jag ska aldrig lämna dig


Det finns nån som förstår och som lyssnar på dig

och ser det du ser


Det finns rosor i snö, röda rosor i snö

Det finns nån som vill gå där du vill gå

Det finns alltid en vän, som vi känner igen

Det finns rosor i snön längs vägen hem


Det finns rosor i snö, röda rosor i snö

Det finns nån som vill gå där du vill gå

Det finns alltid en vän, som vi känner igen

Det finns rosor i snön längs vägen hem

(Text: Rosor i snö)




Någon som vet vart man kan få tag på hela texten? eller filmen "stjärnsystrar" ???


lördag

hej mina fina läsare.

Min dag idag har mest bestått av att köra bil, mamma och jag har övningskört. Sedan var jag tvungen att lämna pappa för mamma kan inte köra bil just nu med sitt knä. Men det var iallfall roligt, stolt över att jag klarar dragningsläget nu (:

I kväll sitter vännerna i en bastu o har det gidde medans jag väntar på att K ska hämta mig så ska vi hem till han o hade mys ♥ Pöss


träna ida träna!

Nej nu har missat utterligare ett träningspass. Efter att sötisen varit här kommer jag på att jag har träning idag men nej då hinner jag ju inte dit för mamma står och lagar maten. Alltså jag måste börja träna!! jag har inte varit där på 5 ggr eller ngt :S O så får det bli till gymmet snart!   


OM ni vill veta så är det typ regnstorm ute idag också .

Nu ska jag upp o äta kyckling

pöss

LOV

Denna veckan har jag höstlov.

Igår Måndag: Vaknade klockan 9, kusin  till pappa ringer och säger att pappas får har rymt. Alla jobbar så jag och min syster Alice får hjälpa till med det. Till fryckost blev det vofflor. Efter frukost körde jag och lillebror flakan hem till farmor och stannade hemma hos henne en stund. När jag kom hem kom frida hem till mig och så kollade vi på film.

Idag tisdag: Nu kör jag hem till Frida för att träffa brudsen

PÖSS


RSS 2.0