helgen

Jag börjar med att berätta det dåliga =  Jag duchade nyss o tro fan att hela jävla golvet var fullt med vatten o det hade läckt ända ner i vardagsrummet längs väggen :´( Inte kul om det blir en fuktskada nu.....jag hoppas verkligen att pappa fixar duschen och att det inte är någon fara med det som läckt.
En annan dålig sak är att vårat internet är väldigt dåligt ikväll :(

-----------------------------------------------------------------------------


Men det roliga är att Jakob och Daniel från Göteborg har vait och hälsat på, det var grymt roligt att träffa er igen! (:


Jakob Felicia o Daniel på bild.

Love

Du är fin ! <3

fick nyss reda på att det nationella testet vi ska ha idag inte är något test utan det rediga nationella provet i engelska, jag vill hem! ;´(

-------------------------

uppdatering: Jag klarade den muntliga delen! :D

Vintern är här.


Kommer ni ihåg sommaren, alla dessa underbara stunder jag haft med er fina människor. Alla dagar/kvällar och nätter som vi har spenderat tillsammans, de mysiga kvällar vid havet, alla soliga dagar på stranden, alla roliga nätter på loftet. Att ni bara finns där, finns till. Ni är helt underbara ska ni veta! Och det har ni alltid varit :)
Sommaren 2010 har varit den bästa någonsin, jag har gjort så mycket jag har velat göra. Jag har sommarjobbat, inte vilket jobb som helst utan på ett dagis och det är jag väldigt glad över att jag fick göra för nu vet jag lite mer om min framtid. Jag har varit i Stockholm med familjen, det var väldigt roligt! Nu har jag fått se våran fina huvudstad. Det blev en hel vecka att umgås med familjen och det är inte offta vi gör något tillsammans. Jag har även varit i Göteborg med min underbara bästavän Felicia. Vi hade det skiiiit skoj och fick träffa våra snäll gbg vänner. Som även ska komma ner till oss nästa vecka. Nu längtar jag la väldigt mycket ;D Nästa vecka har man även LOV (Y) Det kan inte bli bättre! hehe men ja nu är man ju här mitt i mellan innan lovet då man har sjukt mycket arbetsuppgifter som ska lämnas ín i skolan, men det fixar jag säkert.
Just det ja, igår kom årets första snö. Tuvärr ligger den inte kvar utan det blev mest kladd av det idag när det har regnat så mycket. Nej nu ska jag ta och ha rast i 1h innan engelskan börjar, vi ska ha nationellt test...slutar halv 4 idag så kommer hem vid 5. Få se vad som händer då , kram på er ♥







IT SUcks !

Jag har tappat plugg och skol-suget helt, GIVE ME SOME INSPERATION?!!!! :(

musik = ♥

Är du nervös så sätt på bra musik på högsta volym, det funkar perfa! (Y)


R.I.P

 Hoppas du har det bättre nu Gammelmormor, vi tänker på dig! ♥


10/10-10

haha lite roligt att det är den 10 i 10 år 10 idag ;P

--------------------------------------------------------------------

Jag såg nu att jag inte har skrivit på en vecka, förra helgen var jag i ullared men jag hittade inte så mycket. Det blev lite underkläder o vantar osv =nädvändigheter.

Denna helgen har jag varit och hälsat på frida i K-krona, Frida har flyttat dit o bor nu mera i egen lägenhet i veckan. AS gitt ju! Jag vill verkligen också flytta, Nu ångrar man verkligen det man aldrig gjorde! menmen Frida, johanna o jag hade det iallafall roligt : )
Haha jag hade egentligen tänk ha med mig ett par skor hem från karlskrona men jag var inne på skopunkten men hittade inga jag tyckte så mycket om, alla skor ser ju ut som ridstövlar och jag tycket inte passade i dem, eller tycker om dem. Sen hade jag velat ha ett par rejäla killklackar i mocka i vinter:P någon som har ett tips på ett par?

-------------------------------------------------------------------

Idag fyller lillasyster år, GRATTIS på födelsedagen alice!


fredag kväll

Efter skolan idag kom frida och hämtade mig med mopeden, vi åkte sedan in till stan för att hon skulle leta prao platts. Sedan vid 6 tiden kom johanna ochså in till stan o då käkade vi pizza på siesta. Gottis! 

Nu sitter jag framför  Tv.n med familjen och äter kladdkakan som jag o lillebror bakade. Vi sitter och kolla på Idol. 

Imorgon blir det att åka till Ullared, :) 

RSS 2.0