Blogg paus

tänkte bara skriva att jag tänkte fortsätta med min blogg paus ett tag till, kanske till sommarlovet eller längre fram...

kramar <3

Frida 15 År nu Grattis vännen <3

Igår var det fridas födelsedag, vi firade dem med att äta thimat. vi tjejer hade ordnat en överaskningsfest till henne som hon inte visste om. Så kvällen spenderades sedan i Ällhölen (en sjö) med massa folk. Felicia och jag bakade en mega god tårta till henne ;) Hoppas du hade en bra födelsedang Frida


fredag

50 min prommenad med frida igår härligt!

Snart kommer felicia hem från stan? & då ska vi ses fast först måste jag gå och hämta min moped och det tar 30min. Efter skolan idag var jag en snabbis på stan med mamma och handlade underkläder ( trosor) Wilma har käkat upp alla!

nej nu ska jag byta kläder och sen går jag.

puss så länge ♥


De var duktiga

Kom hem för någon timmesedan´, kan ju säga att de var redigt duktiga allihopa. Synd var det att inte alla hade blivit färdiga så man hade fått höra dem också.

Nu är det sängen som gäller!

natti natt


sitter på altanen ute i det härliga vädret.

Jätte härligt väder är det ute idag varmt och lite sol då och då (y) pöööörfekt! Måste fixa vår altan för det går inte att sitta i möblerna, vi har inte tagit fram dynorna ännu och det är fågelbajs på stolarna, inte så nice. Men jag sitter iallafall på trappan.
Skolan idag gick ganska snabbt, skönt det. Så slutade jag halv 2 , sedan gick jag till väggabadet och tränade lite. Tog sedan lillasysters taxi hem.

Ikväll ska jag på konsert, lillasyster ska spela gittar och sen så är det en massa andra från musikklasserna som ska spela och sjunga. Hoppas de sjunger bra kanske ska packa ner härselskydden ;) hehe naj men jag tror att de är jätte duktiga iallafall möööö bättre än may.

Pöss & haaj


Malmö igår

Igår var man då i malmö, det var helt okej mycket roligare än vad man förväntat sig. Jag kan inte förstå hur de våga skata, det ser fan livsfarligt ut! men guuuh så duktiga de var. Kom inte hem förens sent och då var det dags för plugg igen.

ÄNTLIGEN har solen tittat fram idag, det var ett bra tag sedan man såg den. Hoppas bara den stannar för ett tag. Imorgon hinner jag antagligen inte heller att blogga så mycket för då ska jag till skolan, den slutar halv 2 och sedan blir det träning för min del tror jag. Jag har inte inte tränat sen förra veckan på onsdag eller ngt sådant var det :P

Dröm sött♥

Söndag = skolan imorgon..

Har inte så mycket att säga om dagen då jag bara har legat i sängen och skrivit min uppsats..eller jag har inte kommit särskilt långt på den heller. Då fb,bdb & msn finns tillgängligt. ehm...inte bra..inte alls bra!

Imorgon åker bf09 (&bf08) till Malmö med mentorerna. Vi ska bla. till sydsvenska dagbladet och stapelbäddsparken-skateboardpark. vi kommer också få "fri tid" och då kan man ju passa på att shoppa ;) Ska iallafall bli roligt.

Hoppas ni haft en bra ledighet ♥


en bild kan säga mer än 1000 ord!?








                                                              Godnatt alla♥


Lördag

Nu är frida konfirmerad GRATTIS VÄNNEN ♥ .
Glömde kameran hemma så har inga bilder.

------------------------------------------------------------------

Hade velat åka på fest ikv men neeeej det går inte de , för jag MÅSTE plugga!! ida du ska plugga!! sätt igång nu!!!!!!

hörde vad jag sa  heeejs så länge

Konfirmation för frida nu <3

-

Fredag

Hemma nu från en kväll i svängsta vid en sjö?

Nu ska jag kolla bella & tyra show sen sängen

natti ♥

godmorgon

Nu är jag och frida vakna, tidigt vah? ;D Vi kom inte hem fören halv 3 inatt pga att vi var i svängsta och träffade folk. Tvungna att gå upp tidigt för att jag ska in till stan med johanna och kolla efter present. Så nu blir det frukost ♥

jag saknar min felicia!


förlåt att jag lägger ut denna nu när jag inte ville det förlängesedan.
Du är bäst! <3


im so bored!!!

Funderar på att ta väck min blogg, inläggen är tråkiga utan bilder! Jag hinner/orkar aldrig blogga. Men den får väl vara kvar ett tag till.

Var nyss iväg med mamma och tränade "dragläget ?" inne i ödemarken. För er som inte vet vad detagläget är så är det när man ska stanna bilen i en uppförsbacke, dra handbromsen och när man sedan ska fortstsätta köra upp för backen ska man göra det utan att bilen rullar backåt alltså hitta läget mellan kopplingen och gasen ??? Något sådant ja!  

Irriterad är jag på en person också! men det behöver ju inte ni veta , men iallafall vet jag inte hur jag ska göra med dem grejerna men det fixar jag säkert!

Ikväll har jag ingen anning vad jag ska göra? men om ni vill hitta på något kan ni ju ringa :D
Fast det får bli efter jag har PLUGG PLugg pluggat :) 

köss

är hemma nu

Nu är jag hemma, är proppmätt ska aldrig mer äta!! eller jo men inte så mkt! Igår så kollade vi på film de var bra. Sen somnade jag när vi nästan precis hade satt på den andra^^ Men tack för kvällen iallafall :) . Nu ska jag förstätta plugga på mitt prov som jag inte vet ifall jag ska ha imorgon eller på tisdag...

HELG!

Äntligen helg! synd att den bara varar i 2 dagar.
Gårdagen var helt ok, vid 21.00 frågade några ifall vi ville komma te dem så vi åkte hem där en stund. Sov sedan över hos kusin.

Nu är jag hemma och pluggar för fullt! man kan ju säga att jag inte har kommit så lågt, men ja det funkar. Snart tar jag moppen upp till kören så får vi se hur det blir med den. hoppas att det kommer folk bara. Senare beger jag mig hem till frida Johansson för att ha filmkväll ♥


 Mitt plugg!


har verkligen inte orkat blogga men kanske slänger in ett inlägg idag :)

*

idag ska..

idag ska jag plugga & hjälpa till hemma. Tristans! men sånt är livet tydligen.

hemma nu.

Jag kom hem för en timme sedan. kvällen har varit mycket trevlig, med spel och prat osv :) 

Var inne och läste mina mail med och såg att jag hade fått från feriejobb & jag var inte en av dem som fått sommarjobb inom landstinget , väldigt synd då det hade varit spännande. Men jag har hört att de preoriterar de som är födda 91 i första hand? Nu är det bara att hoppas jag har turen med mig på de andra 2 ställerna jag sökt, annars vet jag inte hur jag ska ha råd med körkortet..

Sängen nu godnatt med er ♥

godmorgon ♥

Kvällen igår var väl OK.
Johanna har sovit här inatt, vi har bara chillat idag. Hon ska nu snart hem sen ska jag fixa mig för vid 6 tiden åker jag hem till en iklassen och träffar folk.

Hoppas ni hade en bra kväll igår :)


RSS 2.0