det är lördag och jag har tråkigt!

igår var det mycket bra, tycker absolut att det ska göras om! (:

Idag har jag varit ute och målat på våran lekstuga 2 timmar och 20 min var jag ute och jag han inte måla alls mkt...men då jag får 65 kr i timmen så är det ju ändå okej. Det är lördag idag och jag har inget planerat, skulle egentligen haft picknik med tjejerna men 2 av dem skulle på klassfest. Så jag vet inte ifall vi  andra ska göra det ändå eller om vi ska ta det någon annan dag.


BILD: en mysig dag hemma hos felicia, då vi grillade o hade picknik i ett, felicia & johanna på bilden (fråga mig inte vad dem gör)


fredag

Jag har börjat vänja mig vid ögonbrynen nu, jag får se ut så här ett tag nu (tänkte först förga om dem i brunt men vågar inte det, då det kanske hade blivit orange? ) Mamma och syster märkte ändå inget förens jag betättade.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                   -------------------------------------------------------------------------------------

Om vädret håller i sig så blir det chillfest hemma hos en kompisa idag, mycket trevligt! (:






 


världens tabbe

Nej nu går jag i Ide föralltid! :SSS S    JAG HAR GJORT VÄRLDENS TABBE!!!!!!  Jag fick nyss för mig att jag skulle färga mina ögonbryn lite mörkare allltså ljusbruna. Glömde bort tiden och nu är de KOLSVARTA! fyfan vad ska jag göra har typ ångest som fan...  ser hemskt ut då jag har blå ögon, blont hår osv. SOPLA TILLBAKA TIDEN SNÄLLA

vad händer

Sommaren är snart slut känns som att den inte änns har börjat ännu! Mamma och jag var nyss inne i staden, vi fixade våra böcker till körningen. Jag ska ta körkort och mamma ska ta körkort för att få köra hästtransport med vår bil. Det är jätte många böcker man ska läsa men det fixar jag nog. Fösta körlektionen ska jag ha dagen innan skolan börjar igen, höhö hoppas det går bra inte fint om jag skulle krocka.

Nu ringde fridiseeeehn, så ikväll blir det stärnö med johanna och frida (:

RSS 2.0