Juletid

Jag önskar att denna Julen hade blivit som de flesta andra jular. Jag tycker att en jul ska spenderas med familj och släkten. De ska vara trevligt, mysigt o Juligt. Men så blev det inte denna Julen, hälften av min familj var sjuka så vi fick vara hemma (skulle egentligen varit hos M&M med släkt) Jag var hemma o tråkade hela dagen. Jaja nästa jul blir nog bättre hoppas jag på (: Min finfina pokvän var här dagen innan julafton jag fick en liten juklapp av honom, ett jättefint armband. Av mamma och pappa fick jag också fina julklappar, hehe jag fick ju det jag hade önskat mig ; )

----------------------------------------------

Jag trodde inte att julen kunde bli värre än vad den redan var, tydligen hade jag fel....min lillebror som är världens bästa har iallafall vaknat upp nu efter opperationen så han kommer snart hem igen ♥

 


Världens bästa bror!


--------------------------------------------------------------------
Idag ska jag träffa mina helt underbara vänner & jag hoppas på en rolig kväll/natt, bilder kommer kanske upp imorgon : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0