test 2010

hur har 2010 varit för dig?- Detta året har varit redigt bra!
bättre än förra året?- Ja.
har du träffat några nya vänner?- Ja det har jag gjort.
något du aldrig kommer glömma från 2010?- haha jag kommer aldrig att glömma de underbara kvällarna med vännerna, att daniel och jakob kom ner och hälsade på, stockholm med familjen, den knasiga natten på Tärnö och Jag kommer aldrig glömma att jag träffade min underbara pojkvän.
har du hittat någon ny låt som du älskar?- nej inte precis. 
har du kysst en främling?- hehe ja.
hur har din kärlek varit under 2010?- Jag hittade min kärlek.  
har du varit kär?- Jag är kär!
har du sagt till någon att du älskar den?- Ja
har någon sagt det till dig?- Ja 

har du gjort något du ångrar?-
Jag tror de.
har du skämt ut dig?- det har jag säkert gjort.  
har du varit ute en hel natt?-
nej 
vilken skola går du på?- vägga
trivs du bra där?- Ja men jag ångrar att jag valde det programmet som jag valde.  
har någon varit elak mot dig på skolan?- nej 
hatar du någon på skola- nej. 
har du gjort något framsteg?- 
kanske de. 
har du haft alla rätt på ett prov?-
nej.

har du kommit någon närmare under detta året?- Ja. 
har du förlorat en vän?- nej 
har du fått tillbaka kontakten med en gamal vän?- Nej   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0