tiden går för fort för att hinna med.

Ibland lever jag i min lilla egna bubbla, hinner inte blinka förren allt är försent, min framtid mitt liv. Önskar att jag gjort saker och ting annorlunda gjort dem bättre och inte skitit i vilket. Jag vill inte vara den tjejen som alltid säger "jag vet inte" Men nu är jag den tjejen, den tjejen som gjort fel val i livet som jag ångrat stort nu. Jag är för feg för att testa något nytt, nya utmaningar. Det finns bara en sak som jag kan göra åt det och det är att hitta lösningar, fundera och vara med i nuet.
Jag ska börja sätta upp mål som jag vill uppnå, det kanske blir lättare då och så slipper jag att ångra det jag aldrig gjorde. & på så sätt ser jag lättare vad det är jag vill göra.
MÅL:
  • Söka sommarjobb innan mars månad
  • Fixa körkortet innan sommarlovet
  • Tjäna ihop pengar och resa till ett varmt land inom 2 år
  • Bestämma mig för vad det är jag vill jobba med efter gymnasiet och se till att det är det jag VILL jobba med som jag kommer att jobba med och inte något som jag egentligen inte vill
//Ida Ottosson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0